Jesteś tutaj: Strona główna » Program » Ankieta - uczniowie

Ankieta - uczniowie

1. Czy chciałabyś/chciałbyś korzystać z tego portalu przy nauce?

tak, na lekcji w szkole

tak, w domu

nie

2. Co Ci się najbardziej podoba w portalu, co Cię zachęca do korzystania z niego?

3. Co Ci się najbardziej nie podoba w portalu, czy jest coś, co Cię zniechęca do korzystania z niego?

4. Które artykuły lub zagadnienia poruszone w portalu są wg Ciebie najbardziej przydatne jako dodatkowa pomoc w nauce?

5. Czy z portalu dowiedziałaś/dowiedziałeś się czegoś nowego?

tak, dużo

niewiele

nie

6. Ponumeruj działy od najbardziej interesującego do najmniej interesującego (można przyznać ten sam numer kilku działom).

Od prehistorii

  1   2   3   4   5

Świadectwa zmian klimatu

  1   2   3   4   5

Zostań obserwatorem

  1   2   3   4   5

Bioindykacja i adaptacje

  1   2   3   4   5

Zielniki

  1   2   3   4   5

7. Co warto rozwijać w portalu?

8. Czego brakuje w portalu?

9. Jakiego typu zadania powinny jeszcze znaleźć się w portalu?

10. Co jest niepotrzebne w portalu?

11. Struktura portalu jest:

czytelna, przejrzysta, logiczna

niejasna, niezrozumiała

inna (jaka?)

12. Nawigacja w portalu jest:

intuicyjna

trudna, niejasna

inna (jaka?)

13. Grafika portalu jest:

estetyczna

atrakcyjna

inna (jaka?)

14. Tematyka portalu jest:

ciekawa

nieciekawa

trudna

zbyt obszerna

zbyt ogólnikowo opracowana

zbyt szczegółowo opracowana

inna (jaka?)

15. Kolorystyka portalu jest:

odpowiednia

nieodpowiednia (dlaczego?)

16. Czy chętnie przystąpiłabyś/przystąpiłbyś do zadań z działu „Zostań obserwatorem”?

tak

nie (dlaczego?)

nie wiem

17. Czy instrukcje do zadań z działu „Zostań obserwatorem” są precyzyjne i zrozumiałe?

tak

nie

18. Czy chętnie wzięłabyś/wziąbyś udział w konkursie? Jeśli tak, co Cię zachęciło (temat konkursu, nagrody)

19. Jak oceniasz portal w skali od 1 do 10 (1 - bardzo źle ,..., 10 - bardzo dobrze)

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

Wpisz swój e-mail:

Inne uwagi:


     
Co nowego w portalu

150 lat obserwacji przyrody w USA – wcześniejsze zakwitanie roślin
Projekt płazowy
Rośliny Świąt Bożego Narodzenia
Pomóż tworzyć fenologiczną mapę Polski, zostań obserwatorem przyrody !
Z cyklu "Botanika w literaturze i sztuce" - "Przedwiośnie" jako Zielnik Żeromskiego
Pytania do eksperta
Kto nas ustrzeże przed powodzią ?
Fiordy w pigułce
Namorzynowe puzzle
Flora dawnych Pienin
Rośliny Wielkanocy
W czerwcu czerwce na czerwcu
Tajemnice kwiatu paproci
Okolice Pomiechówka
Kolibry na Alasce czyli ciepłe nazwy - zimne adresy
Wyniki konkursu
Zwycięzcy Konkursu
Święto Niepodległości okiem botanika
Klimat a sezonowe opadanie liści
Dary Trzech Króli
Walentyki
Przebiśnieg – wiara w odrodzenie
Prima Aprilis
Pojezierze Gostynińskie
Lipa niejedno ma imię
Wrzesień, wrzosy i wrzosowate
Cena genów
Gorące puzzle
Endemity a relikty
Figa i jej słodkie tajemnice
Skrzydlate miasto
Akcja: czeremcha amerykańska
Tajemnice krypt jasnogórskich
Ziarno prawdy o orkiszu
Lecą, lecą... paździerze
Bagnica - jedyna w swoim rodzaju
O jemiole pod jemiołą
Jak sasanka została zawilcem
Święto Zmarłych
Andrzejki
Powsin zaprasza
Lato w Powsinie
Green Card
Powsin zaprasza na Piknik Naukowy
Rośliny owadożerne zapraszają do Powsina
Murawy kserotermiczne - czas żniw
Jesień w Powsinie
Od prehistorii

Powstawanie kontynentów
Geologia ziem polskich
Temperatura
Wegetacja
Klimat a rozwój cywilizacji
Świadectwa
zmian klimatu


Geomorfologia - formy
Geomorfologia - regiony
Paleobotanika
Przyroda a klimat
Endemity a relikty
Zadania
Zostań
obserwatorem


Fenologia
Ochrona czynna muraw kserotermicznych
Porosty
Projekt płazowy
Mapa
Poradniki
Bioindykacja
i adaptacje


Bioindykacja
Adaptacje
Gry i zabawy
Zielniki

Jak wykonać zielnik?
Botanika w kulturze
Rok według roślin
Intrygujące rośliny
Konkurs
Gry i zabawy
Program

Ankieta - nauczyciele
Ankieta - uczniowie
Rozwijajmy razem portal
Uwagi - odpowiedzi
Kontakt

Słownik

Mapa serwisu

Szukaj

Partnerzy programu
Logo Fundusz
Logo Zielnik UW
Logo Biologia UW
Logo internet ART
Szkoła festiwalu nauki
© 2009 - 2017 Zielnik Wydziału Biologii UW; wszelkie prawa zastrzeżone