Jesteś tutaj: Strona główna » Program » Ankieta - nauczyciele

Ankieta - nauczyciele

1. Czy chciałby Pan/Pani wykorzystać ten portal na lekcji?

tak, chętnie

tylko jako praca dla uczniów w domu

nie

2. Co Pani/Panu najbardziej się podoba w portalu, co Panią/ Pana zachęca do korzystania z niego?

3. Co Pani/Panu najbardziej się nie podoba w portalu, czy jest coś, co Panią/Pana zniechęca do korzystania z niego?

4. Które artykuły lub zagadnienia poruszone w portalu są wg Pani/Pana najbardziej przydatne jako dodatkowa pomoc w nauczaniu?

5. Czy według Pani/Pana uczniowie dowiedzą się czegoś nowego z portalu?

tak, dużo

niewiele

nie

6. Proszę ponumerować działy od najbardziej interesującego do najmniej interesującego (można przyznać ten sam numer kilku działom)

Od prehistorii

  1   2   3   4   5

Świadectwa zmian klimatu

  1   2   3   4   5

Zostań obserwatorem

  1   2   3   4   5

Bioindykacja i adaptacje

  1   2   3   4   5

Zielniki

  1   2   3   4   5

7. Który temat/dział warto rozwijać w portalu?

8. Jaki nowy temat warto jeszcze zamieścić w portalu?

9. Jakiego typu zadania powinny jeszcze znaleźć się w portalu?

10. Czego brakuje w portalu (np. jakich funkcjonalności)?

11. Co jest niepotrzebne w portalu?

12. Struktura portalu jest:

czytelna, przejrzysta, logiczna

niejasna, niezrozumiała

inna (jaka?)

13. Nawigacja w portalu jest:

intuicyjna

trudna, niejasna

inna (jaka?)

14. Grafika portalu jest:

estetyczna

atrakcyjna

inna (jaka?)

15. Tematyka portalu jest:

ciekawa

nieciekawa

trudna

zbyt obszerna

zbyt ogólnikowo opracowana

zbyt szczegółowo opracowana

inna (jaka?)

16. Kolorystyka portalu jest:

odpowiednia

nieodpowiednia (dlaczego?)

17. Czy uważa Pani/Pan za możliwe poprowadzenie zajęć z działu „Zostań obserwatorem” w ramach zajęć szkolnych?

tak, mogłabym/mógłbym poprowadzić takie zajęcia

tak, ale nie podjęłabym się/nie podjąłbym się tego zadania (dlaczego?)

nie (dlaczego?)

18. Czy instrukcje do zadań z działu „Zostań obserwatorem” są precyzyjne i zrozumiałe?

tak

nie

19. Czy zachęciłaby/ zachęciłby Pani/Pan uczniów do udziału w konkursie?

tak

nie (dlaczego?)

inne uwagi

20. Jak ocenia Pani/Pan portal w skali od 1 do 10 (1 - bardzo źle ,..., 10 - bardzo dobrze)

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

Wpisz swój e-mail:

Inne uwagi:


     
Co nowego w portalu

150 lat obserwacji przyrody w USA – wcześniejsze zakwitanie roślin
Projekt płazowy
Rośliny Świąt Bożego Narodzenia
Pomóż tworzyć fenologiczną mapę Polski, zostań obserwatorem przyrody !
Z cyklu "Botanika w literaturze i sztuce" - "Przedwiośnie" jako Zielnik Żeromskiego
Pytania do eksperta
Kto nas ustrzeże przed powodzią ?
Fiordy w pigułce
Namorzynowe puzzle
Flora dawnych Pienin
Rośliny Wielkanocy
W czerwcu czerwce na czerwcu
Tajemnice kwiatu paproci
Okolice Pomiechówka
Kolibry na Alasce czyli ciepłe nazwy - zimne adresy
Wyniki konkursu
Zwycięzcy Konkursu
Święto Niepodległości okiem botanika
Klimat a sezonowe opadanie liści
Dary Trzech Króli
Walentyki
Przebiśnieg – wiara w odrodzenie
Prima Aprilis
Pojezierze Gostynińskie
Lipa niejedno ma imię
Wrzesień, wrzosy i wrzosowate
Cena genów
Gorące puzzle
Endemity a relikty
Figa i jej słodkie tajemnice
Skrzydlate miasto
Akcja: czeremcha amerykańska
Tajemnice krypt jasnogórskich
Ziarno prawdy o orkiszu
Lecą, lecą... paździerze
Bagnica - jedyna w swoim rodzaju
O jemiole pod jemiołą
Jak sasanka została zawilcem
Święto Zmarłych
Andrzejki
Powsin zaprasza
Lato w Powsinie
Green Card
Powsin zaprasza na Piknik Naukowy
Rośliny owadożerne zapraszają do Powsina
Murawy kserotermiczne - czas żniw
Jesień w Powsinie
Pogromcy much zapraszają do Powsina
150 urodziny Marii Curie-Skłodowskiej w Powsinie - koncert wśród kwiatów
Na ratunek ptakom
Od prehistorii

Powstawanie kontynentów
Geologia ziem polskich
Temperatura
Wegetacja
Klimat a rozwój cywilizacji
Świadectwa
zmian klimatu


Geomorfologia - formy
Geomorfologia - regiony
Paleobotanika
Przyroda a klimat
Endemity a relikty
Zadania
Zostań
obserwatorem


Fenologia
Ochrona czynna muraw kserotermicznych
Porosty
Projekt płazowy
Mapa
Poradniki
Bioindykacja
i adaptacje


Bioindykacja
Adaptacje
Gry i zabawy
Zielniki

Jak wykonać zielnik?
Botanika w kulturze
Rok według roślin
Intrygujące rośliny
Konkurs
Gry i zabawy
Program

Ankieta - nauczyciele
Ankieta - uczniowie
Rozwijajmy razem portal
Uwagi - odpowiedzi
Kontakt

Słownik

Mapa serwisu

Szukaj

Partnerzy programu
Logo Fundusz
Logo Zielnik UW
Logo Biologia UW
Logo internet ART
Szkoła festiwalu nauki
© 2009 - 2017 Zielnik Wydziału Biologii UW; wszelkie prawa zastrzeżone